fredag 13 maj 2011

Vad händer med blogspot......?

Har varit riktigt förbannad idag...först NU som jag kommer in på min blogg. Aldrig varit med om detta tidigare!!!
Bloggade tidigare på blogg.se...frågan om...skall jag kanske gå tillbaka dit igen...?

Skrev ett inlägg igår kväll...men icke...funkade inte då heller ser jag här...för det inlägget är inte publicerat...!!!

Så nu har jag skällt färdigt..för denna gången!!!

Vad har hänt idag...då..?

Vaknade tidigt...funderade på om jag skulle somna om...el ge mej ut på en löptur....gjorde det senare...alltså...upp.. på med löparkläderna och ut en sväng.
Kallt...mulet och storm....
Ungf så har vädret varit idag...fast solen har tittat fram liiite.

Lunchat med Yo...sen bara slappat på em.

Nu ikväll hämtade Josefine mej så vi var och fikade på Snäckan...fick sitta inne...för det är så kallt!
Hade lyxen..att bli bjuden på fikat!! Tack..älskade Josefine!

Sen åkte vi till Bjursjön...gick en sväng och plockade lite liljekonvaljer....sen stannade vi på ett annat ställe och plockade syrener. Så nu doftar det Ljuvligt här!!!!!

Nu sitter jag djup nersjunken i soffan och tittar lite på tv:n....skönt att vara inne..när det blåser som tusan på utsidan!
Önskar er alla en fortsatt underbar fredagskväll!!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Jag vet inte vad blogger sysslar med.Tur det är fixat nu.Vilket underbart inlägg innan om din pappa.Bara så himla vackert♥.Vad underbart med syrener och liljekonvaljer.doftar ju bara så gott.Ha nu en skön kväll vännen.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika