måndag 9 maj 2011

Underbart......

God morgon..eller god förmiddag!

Sitter i solen på balkongen och bloggar...såå underbart!!!

Vaknade 06.30..gick upp och fixade lite...sen på med träningskläderna...vägen om tvättstugan och laddade två maskiner. Sen gav jag mej ut på en löptur...gick så lätt idag...känndes som om jag skulle kunna sprungit hur långt som helst!

När jag kom hem..kom Mr M på frukost...detta frukostmys...såå härligt!

Nu är strax tvätten klar och om en stund skall jag hämta Yo..så beger vi oss nog ut till Gustavsberg!

Kom just på...tänk..så mycket jag redan hunnit med på morgonen..och klockan är bara 10...hihi...

Önskar er alla en underbar dag! Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Var rädd om dig du med. Härligt med en löptur innan frukost, och trevligt sällskap till den. Kan inte bli en bättre start på veckan. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
  2. morgon stund har guld i mun :) stämmer bra! njöt av en tidig frukost, bara så skönt!Ha en ljuvlig dag.kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Låter ju bara så himla gött.Ha nu en härlig måndag vännen.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Jaha, är du det! Usch, jag är inte avundsjuk alls. Räcker med att jag fått lägga om kosten helt sen jag och sambon träffades, för att inte ta fel när jag lagar nått åt honom! Men det fungerar bra, får läsa en extra gång på alla produkter jag köper bara :P

    Men jag hoppas som sagt på att denna behandling han ska genomgå fungerar.

    Ska ha dig i åtanke om jag kör fast nån gång :)

    Hoppas du får en bra och solig dag! Kram Amanda

    SvaraRadera
  5. Gomiddag! Javisst är det tankar när man själv var liten o fick vara med på både det ena o det andra med sina föräldrar...Vi får väl se om det blir några knölar...
    Härlig fm du haft då!? / Gunilla ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika