söndag 1 maj 2011

Sååå kallt....

Brr...vad jag fryser...blåser som...tja..är inte rumsrent att skriva här vad jag tycker...hihi....

Efter löpningen i morse...fick jag sms av bästaste Lisa....skickade tillbaka..om hon ätit frukost...vilket hon inte gjort...så det blev frukost här! Såå mysigt!

Nu på em var Josefine och jag en sväng på Snäckan...vi flyttade oss vet inte hur många ggr...för att det var kallt och blåste. Slutade med att vi möblerade om...tog med bord och stolar dit där det var lä...
Härligt..när man kan styra och ställa själv...Ha ha....

Ja, som ni redan har sett...så har min äldsta förlovat sig idag...ett år sedan hon och Lina träffades!

Annars händer inte så mycket mera idag...skall snart fixa en stor...varm kopp kaffe.....!

Ni skulle se...rosorna jag fick i fredags...sååå vackra..helt otroligt!!! Kanske givna med kärlek...eller ngt...ha ha!!!

Hoppas att ni alla haft en underbar helg...och njutit av livet...med allt vad det innebär!!!

Ha en fortsatt härlig söndagskväll!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Va kul med förlovningen!Nåt speciellt vet man ju själv...
    Ha nu en fortsatt trevlig kväll,ska njuta i morron om det går...Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Mmmm vad romantiskt och härligt med förlovning.Kommer man ihåg själv.Ja det stormar och blåsert.Nej här ska jag tända ljus och fika lite.Hoppas att vädret blir bättre.Ha nu en skön kväll vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Låter som en go helg :=) grattis till de unga tu... lite romans för dig med ?:)ha det fortsatt gott kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. En mysig helg...kul att du är med i min utlottning
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika