onsdag 25 maj 2011

Nästan ingen vind....

Kan någon förklara...varför...skall det alltid sluta och blåsa så fort kvällen kommer?
Har varit soligt mest hela dagen...men blåååst som vanligt!
Men nu rör sig knappt löven.....
Hoppas stormen är över för denna gången!

Lunchat med Yo och May-Britt på Rådhuset. Vi satt ute i solen..och i lä...såå skönt!

Sen hämtade Josefine mej så vi har varit på Torp...fikat...blev bjuden på den..Tackar för det Josefine!

Handlade lite mat...skall ha middag här på måndag kväll. Då kommer tjejerna med respektive..skall bli Såå mysigt!!

Är ju inte hemma på Mors Dag..så därför firar vi på måndag ist. El firar och firar...gillar egentligen inte Mors och Fars dag!

Minns när jag gick i låg och mellanstadiet...då skulle det alltid ritas teckningar till mor el far. Men den el dom i klassen som inte hade mamma el pappa...vad fick dom göra? Jo antingen bara sitta och titta eller rita en teckning till ngn annan!
Helt otroligt!!! Tur att tiderna förändras!

Så...nej..jag önskar mej ingenting...på Mors dag!

Nu sitter jag och slappar i soffan och tittar på " Grey´s anatomy "

Önskar er en fortsatt lugn och skön kväll! Glöm inte..." Dröm om morgondagen...Minns gårdagen...Lev idag "

Skall försöka hinna med ett inlägg i morgon bitti...om inte...så vet ni att min dator är inne för reparation..och därför kan det dröja med både inlägg...samt kommentarer!
Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Kul att du kikade in till mig med. Din dag verkar ha varit toppen! Ja säg varför det slutar blåsa på kvällen, gör det det!? Landbrisen mojjnar, fast hos mig blåser det nästan jämt... Kanske för jag bor på en ö :) . Ha det gott, Sussi

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Ha det så bra på mysresan så hörs vi när
    du fått tillb datorn.

    Kram Bittan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika