tisdag 17 maj 2011

Lunchmys.......

Vaknade så tidigt i morse..har mycket som snurrar..runt i skallen. Vet inte varför egentligen för det borde inte vara ngt.
Men tror det beror på att det närmar sig årsdagen av min pappas död. Idag för ett år sedan var det såå kämpigt..pappa lades in på avd 14 här i stan vilket är palliativ avd. Just idag fick jag beskedet att han hade allt från några veckor till några månader kvar att leva...och sedan gick det på knappt ett dygn ist. Ja ja...nog om detta för idag. Men känner att jag fortfarande har ett behov av att skriva om detta!

Mulet och regnade lite..när jag gick upp i morse..men tog ändå på mej mina träningskläder och gav mej ut på en runda. Blev inte så långt i och med att det regnade. Men skönt ändå!

Sen kom Yo på frukost...hon hade köpt med sig färska frallor...som hon bjöd på...såå gott och tackar för det!

Efter frukosten gick vi en sväng på stan..innan hon skulle börja och jobba.

Sen mötte jag upp Mr M så vi har varit och lunchat...såå mysigt..blev bjuden..vilken förmån..tackar för det!!!
Lite bortskämd...frukost igår och lunchmys idag..kan knappt bli bättre....!!!

Om en liten stund skall jag iväg till bästaste Karin..härligt att komma dit en sväng. Skriver det ofta...att det är livskvalitet...och det är det...både Karin och miljön!!!

Önskar er alla en fortsatt härlig dag!   Glöm inte...att försöka leva efter Carpe Diem..Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Åh jag känner så väl igen mej! Alltid kring mammas sista dagar går igenom mitt huvud(Inte undra på huvudvärk då)Man ska inte skämmas för det eller försegla munnen eller så utan prata en skvätt,gråt en skvätt det lättar betydligt! Oj va många nära o kära fick stå ut med mej som är så blödig också på gott o ont..8 år sen lilla mamma gick bort,gör ont än i min kropp!Hoppas du får ha det bra ikväll nu...Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika