måndag 16 maj 2011

Hurra.......

Tänk att jag vann..jag som äldrig brukar ha någon tur!! Skickar ett Tack till Jessica med den underbara bloggen " Änglarum "


Måndag igen..tänk..så fort veckorna går!!! Tvättar som vanligt.

Sedan har jag haft frukostmys....Mr M kom tidigt...härligt att börja veckan...så!!!!

Vädret..tja vad kan jag säga om det...var såå dimmigt när jag gick upp i morse. Nu är det sol ibland och moln däremellan. Blåser lite..och är tydl kallare.

Så vad skall jag hitta på idag då?
Skall strax hämta upp min tvätt och sedan skall jag träffa Annika och ta en fika på Lejas...alltid lika mysigt att träffas!

Annars..resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer....men det ger sig!!!
Önskar er alla en underbar måndag!! Var rädda om er....Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Grattis till din vinst alltid skoj att vinna.Härligt med frukostmys.Vad härligt med en fika med din vän.Ha nu en skön måndag nu vännen.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Åh det lät trevligt med frukost med mr M. Ja här skiner solen nu efter mycket regn på dagen. VA skoj att du vunnit..GRATTIS vännen till det!! Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika