torsdag 19 maj 2011

Hunnit med mycket....

Gokväll på er...!!!

Solen har faktiskt skinit hela dagen...men det har....ja ni vet numera vad det brukar göra här...BLÅST!

Lilla mamma och jag åkte som sagt till IKEA idag....började med frukost där...gott och billigt...det gillar vi..haha....

Gått runt..länge och bara tittat och myst.

Så handlade jag ngt då...köpte bl a ett vitt litet bord...så nu åker det svarta bort i vardagsrummet.

Sedan köpte jag rosa handdukar till badrummet...skäms nästan....hmm....slängde ju nya rosa handdukar för ett tag sedan...vet inte om jag fick hjärnsläpp...el...trodde väl aldrig att jag skulle ha rosa och vitt i badrummet...men nu blir det så...

Köpte lite annat smått och gott också...inte alls svårt..när man är där!

När vi åkte hem..stannade vi på kexfabriken i Kungälv..handlade lite där också....
Sen hem...lastade in sakerna...mamma gick ut lite på stan...och jag åkte en sväng till Mr M...på jobbet...

Sen mötte jag upp mamma på torget...så vi gick till Lejas...blev bjuden på mat...Tack lilla mamma för det!!!
Älskar dej av hela mitt hjärta!!!

Även Josefine och Niklas kom dit...sååå mysigt att umgås!

Sen åkte lilla mamma hem.....och bästaste Anneli hämtade mej...så vi åkte en sväng till Snäckan.
Vi satt ute i solen...var så längesedan vi sågs...så hade massor att prata om...för att inte tala om allt vi skrattar åt....
Anneli är såå lätt att umgås med..skrattar mycket och det gillar jag!!!
Kallar henne för min "bonus dotter " och det känns verkligen så.

Nu är jag hemma...monterat ihop bordet...och nu..skall jag bara sjunka ner i soffan och bl a titta på..." American idol ".

Önskar er alla en fortsatt skön kväll...och kom ihåg..." Fyll inte livet med år...utan åren med liv " Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hejsan.. oj vad du hunnit med :) ja du ena dan slängs det saker..för att nästa handla nytt (ler) .. må så gott kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika