måndag 2 maj 2011

Hej hopp.....

Så vad har hänt idag då.....tja eftersom jag är den jag är..så händer det alltid ngt!

Frågade Yo i morse om hon hade lust att följa med mej till Ljungskile när jag skulle få B12...javisst ville hon det!

Så vi tog en " roadtripp " i Ljungskile...hihi..är ju bara en gata genom centrum..men det har verkligen ändrat sig, sen vi flyttade därifrån.
Solen sken..men blåste som tusan....men vi stannade på servicebutiken...som har blivit såå stor...köpte kaffe och satte oss ute i lä...ljuvligt!
Vem kunde tro det 2005 när vi flyttade därifrån att 6 år senare skall vi sitta där och fika...livet är bra kul!

Sen fick jag min B12...och efter det åkte vi hem igen.
Släppte av Yo vid jobbet...och jag hade fått sms...så jag mötte bästaste Anki på stan. Tog en fika på rådhuset...även där satt vi ute i lä.
Mr M kom förbi en snabbis och pratade lite...:)
Sen gick Anki och jag lite på stan...köpte ett presentkort på Living room till Yo och Lina...ja jag vet att det är trist med presentkort...men vet att dom kikat på en tavla där...:)

Sen hem...fixade middag..tvättat golven..och fixat lite....sen kom jag på..skall ju egentligen springa i morgon..men då skall det bli regn...och även om det inte blir det..hinner jag inte springa på morgonen...tvätta...sen frukostmys...och därefter IKEA.

Så vad gjorde jag då...jo på med löparkläderna och ut en långsväng! Såå skönt!
Säger ju det...att jag får en kick av B12 sprutan..haha.

Nu skall jag strax hoppa in i duschen...sen skall jag ta en stor kopp kaffe!!!


Måste bara visa hur fina rosorna är......








Önskar er alla en fortsatt härlig måndagskväll......Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Låter som en kanondag igen.Älskar dagar med massa mys.vad skoj då kan dom ju köpa sin tavla.Vad duktig du är som har varit ute på en löparrunda.Bara så fina är dina rosor.Önskar dej en skön kväll rara du .Kraaamar Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika