tisdag 24 maj 2011

Godmorgon.....

Säger bara det...vilket väder..just nu regnar det...och blåååååser...tur att det jag har på balkongen, står stadigt. Annars hade det varit någon annanstans nu!

Vädret skall tydl bli likadant i morgon...varför?...undrar bara det..kan det inte bli..sol och varmt..och om jag kan få bestämma!!! INGEN blåst!!!!

Nu skall jag strax hoppa in i duschen...sen skall jag iväg och fika med Annika. Så mysigt!

Sen vet jag inte riktigt vad som händer mera idag..men det ger sig!

Önskar er nu alla...en underbar dag! Jag hoppas även...att ni har mycket bättre väder...än vad jag har!!!
Kram på er/Annika

1 kommentar:

  1. Hej! Här blåser det också...vinden riktigt viner! Tycker definitivt inte om blåst. Hoppas du har en härlig dag.
    KRAM Helena

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika