onsdag 18 maj 2011

Godmorgon.......

Börjar detta inlägg..med att dels skicka en tanke till en god vän som mist sin pappa...samt min andra tanke går till en annan god vän..som är riktigt sjuk....Tänker på er båda två, skall ni veta!!


Vaknat tidigt och legat och slumrat av och till......
Solen försöker ta sig igenom molen, men tror inte att den lyckas...tyvärr...blåser....

Precis varit och köpt frallor...min lilla mamma kommer strax hit..så vi skall äta frukos! Haft frukost sällskap varje dag...hittills...såå mysigt!!!.
Sen skall hon fixa sitt hår..och då passar jag på att luncha med Lisbeth.

Sen vet jag inte riktigt vad lilla mamma och jag skall hitta på...kanske blir en sväng till Snäckan ikv...jo så klart...blir ju ett glas rött el två ikv, och lite ost o kex. För lilla mamma sover över tills i morgon!

Nej nu skall jag göra klart frukosten.....

Måste bara skriva ett " citat " som är så bra..har skrivit det förut.....

" Att våga är att tillfälligt förlora fotfästet.
  Att inte våga är att förlora sig själv "
        ( S Kierkegaard)


Önskar er alla en underbar onsdag!!! Var rädda om er...Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Hoppas du får en mysig dag med din mor! :)

    Tänkvärt och bra citat!!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med besök till frukost mysigt.Vad härligt att få besök av mammsen.Låter gott med vin och kex.Fint citat stämmer så himla bra.Ha nu en skön och härlig onsdag söta du.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Åh ta vara på lilla mamma...Här regnar det idag o är inte så kul.Själv varit på lab o tagit nya leverprover,känns inte bra riktigt.Kan va en tablett som spökar...Ska krama om gubben lite extra ikväll tror jag..♥ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Hej Gumman
    Tack för ditt gulliga inlägg de värmer vet du :)
    Men de blir tyvärr inte bättre den här gången ....
    Oj va mysigt du haft de idag .
    Ha de så mysigt i kväll med mammsen.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  5. Hoppas din dag varit fin! Jag har haft min mamma här hela em..så mysigt att umgås, vi har suttit med varsin filt på altanen(inglasad) o ätit, fikat o myst.. Kramiz Jessica

    SvaraRadera
  6. Hallojsan!!

    Vilken härlig idé att ha en kär vän..eller som i detta fall sin mor på frukostträff!

    Tänk om man fångade mer tid och träffade vänner mer..en tankeställare för mig!

    Gillade ditt citat..har inte hör den förrut!!


    Ha det gottis!! Kram Sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika