lördag 14 maj 2011

Godmorgon....

Sitter här med mitt underbara kaffe och skall strax äta frukost!

Vaknat flera gånger nu på morgonen..men har tvingat mej att ligga kvar...hihi...vad skall jag upp och göra klockan 05.00?
Så jag låg kvar till 08.00.

Är blandat väder idag...just nu lite sol..men ser ut ibland som om det skulle bli regn. Blåser...som..men det behöver jag väl inte orda om...det vet ni vid detta laget.

Vad händer idag?
Skall träffa Pia i em vid museet...konstverken som är utplacerade längst Bäveån skall invigas...så det skall vi lyssna och kika på.
Efter det blir det ett glas vin eller kanske två.....!

Ikväll blir det ev Melodifestivalen med Josefine.

Nej nu skall jag njuta av frukosten!! Önskar er alla en underbar dag! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Tack för dina alltid så gulliga kommentarer hos mej ♥ Ja dom är roliga att skriva in må du tro! Här blir det barnbarn för hela slanten i dag,hihihi o så ska JAG/VI njuta av sol& regn! Kramis Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika