torsdag 5 maj 2011

Godmorgon....

Somnade tidigt igår..helt slut...undra om det kan bero på promenaden....hihi...
Hur som...sovit ganska bra...vaknade tidigt.
Blev så glad när jag gick upp...såg ut att bli en fin dag! Men....har +10c...mulet...grått och blåser lite.
Nu har jag iaf tittat på väderprognosen...och tänk...det skall bli kanonväder i helgen!!! Hoppas nu detta!!!

Dagens träning är redan avklarad....var lite kallt men gick lätt idag.
Så nu sitter jag och avnjuter frukosten och kikar lite på nyhetsmorgon.

Idag skall jag iväg och lämna blod...eller  försöka. iaf... efter det skall jag träffa Annika och ta en fika på stan. Skall bli jättemysigt!!!

Nej nu skall jag dricka upp mitt kaffe och sedan dammsuga av lite.

Önskar er alla en underbar torsdag! Var rädda om er och varandra...Kram/Annika

7 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en fin dag.Här är det 17,1 grader redan bara så härligt.Lycka till när du ska lämmna blod.Ha nu en skön dag rara du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Godmorgon.. Såg oxå att det skulle bli kanon väder till helgen, bara så skönt! Ha en riktigt fin helg!/ om vi inte ses innan!:=) kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Gomorron! Ja vädret ska ju bli så bra säger dom bara att hoppas...Jag skulle sova läänge men det går aldrig nu för tiden,hihihi kramis Gunilla

    SvaraRadera
  4. Ha en fin dag vännen och lycka till med blodgivandet så hörs vi säkert framåt kvällen.

    Kram kram Bittan

    SvaraRadera
  5. Lycka till med blodgivningen. Var en del år sedan jag lämnade blod men jag mådde så bra av det.
    Önskar dig en fin härlig dag.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en fin dag och att det går bra att lämna blod! kram

    SvaraRadera
  7. Oj vad effektiv du är!!! Önskar att jag hade lite av din energi, har nämligen massor av saker som måste fixas bl.a en tvätthög som aldrig försvinner :(.

    Kram på dig!
    Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika