söndag 22 maj 2011

God söndagsmorgon......

Sovit sådär...så idag är jag uppe med tuppen och bloggar...hihi

Vädret ser ut att bli sådär...hade varit så skönt om..ännu en gång..det kunde bli lite sol och värme.

Så vad händer idag..då?
Ja just nu sitter jag i soffan och tittar på nyhetsmorgon. Skall om en stund göra mej iordning och gå hem till bästaste Lisa..för att bli bjuden på frukost....
Det är lite lyx och livskvalitet!

Senare skall jag hämta Yo..så får vi se vad vi hittar på..men skall bl a till Torp en sväng. Behöver handla lite.

Önskar er alla en underbar söndag! Var rädda om er..och varandra! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Hej Annika! Förstår att du sover sådär... Trevlig lyx med frukost iallalfall...Här är det jättefint,fast det skulle bli regn o kanske lite åska...ha en go dag Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Kommer in o önskar dej en härlig Söndag .
    Är på väg till jobbet snart så ilar runt till dom jag hinner :)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  3. Hallojsan Annika!!

    Vad härligt det lät med frukost hos en vän..tänk att jag alltid skall krångla till det med middag..måste ha vart minst lika mysigt!!

    Ha en fortsatt mysig söndagskväll!! Kramis Sanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika