söndag 15 maj 2011

God söndags morgon!

Sitter här och äter frukost...så gott...och det första kaffet på morgonen, är ljuvligt!

Varit ute och sprungit nu på morgonen..är så skönt...inte en bil ute...det enda jag hörde var fågelkvitter...och säger det igen..alla dessa ljuvliga dofter. Regnade ju igår kväll..så luften nu på morgen var underbar!

Ser ut att bli regn...är mulet..och blåser.

Igår var ju Pia och jag och tittade på konstverken...tja det finns väl ngt av verken som jag tycker är hyfsat. Men känner att lägga dessa pengar för att få hit dessa konstverk...nej..det gillar jag inte..
Jag tycker personligen att dessa pengar kunde satsas på någonting annat...tex...våra barn och ungdomar!!!

Efter detta träffade jag Annika på Coffee roomer, tänk att vi för tja..ett par månader sedan inte kände varandra..och idag känns det som om vi känt varandra hela livet. Helt otroligt.
Vi har såå mysigt när vi ses...pratar..pratar och skrattar....hur kul som helst!!

Sen igår kväll var jag hos Pia en sväng...blev bjuden på sallad och vin...mm...gott!

Sen hem och lagom till ESC kom älskade Josefine så vi tittade på den tillsammans. Sååå mysigt!
Att Sverige blev 3a...var ju jättekul!

Så vad händer idag....?

Börjar med att skicka en Grattis hälsning till bästaste Anki..som fyller år idag!! Detta firar hon och sambon i Turkiet....avis...vem jag...inte alls..haha....

Jo idag är meningen att Josefine och jag skall åka till Liseberg..bara det inte blir regn...!!!
Senare kommer bästaste Anki hit och hälsar på..skall bli så mysigt!! Kanske skall ta en sväng till Snäckan då...är ngt att fundera på!

Jag skrev inte fel...som sagt, jag har flera goda vänner...som heter el kallas rättare sagt för Anki!

Nej nu skall jag fortsätta med frukosten!
Önskar er alla en underbar dag.....glöm inte att " Fånga Dagen " gör det bästa av varje dag..och lev här och nu!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Kul med en till boggerska som joggar. Visst får man lite extra energi!!?? Du jag gillar verkligen ditt köksbord med syrener och liljekonvaljer. Här i norr får vi vänta ett tag till... Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Va skönt med en lite motion på morgonen! Här spöregnar det, jag som hade tänkt cykla senare idag. Vi får se hur de blir med den cykelturen ;)

    Hoppas ni kommer iväg till Lisseberg och att ni får en toppen dag!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Tänk om man kunde jogga lite. Men då får man väl operera in ett nytt hjärta, tror jag.
    Fast jag går rätt så mycket.
    Kram till dig snälla.
    Stina

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig lördag du hade.Bara så härligt.Hoppas att ni kommer i väg till goa Götet och Lissebergoch att ni bara får det bäst.Ha nu en skön söndag rara du .Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Du njuter verkligen av din dagar. Genomsyrar livskvalitet. Vilka underbara blommor. Ha det gott. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika