fredag 20 maj 2011

Fredagskväll......

Jaha...så vad har jag då gjort idag.....

Städat och tvättat lite...var ju bara tvungen att tvätta mina nya handdukar...så nu går mitt badrum i vitt och rosa...trodde jag nog aldrig,,men undrens tid är inte förbi.....
Blev riktigt gulligt....

Lunchat med Yo...satt ute i solen..faktiskt riktigt skönt.

Mr M har varit här på fika i em...mysigt!!!!

Nu ikv har jag varit hos bästaste Boel...tänker ofta på det vad det gäller mina goda vänner....såå mycket vi alltid har att prata om...och att skratt åt....
Hmm...kanske därför alla är..just mina goda vänner....hihi....

Nu skall jag se lite på tv...och ta en stor kopp kaffe...

Önskar er alla en fortsatt skön och mysig fredagskväll!!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dig en riktigt skön kväll och helg!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. En mysdag har du haft ser jag :)
    Ha en riktigt mysig helg .
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  3. Hej Annika
    Men det är ju fint med vitt och rosa :O)
    Mina änglar är ca 5 cm så de blir nog lite stora för ett armband men du kan köpa en kulkedja och hänga den i :O). Finns hos mig vet du...
    Ha en underbar helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra fredag!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Tack! Du är duktig du också som håller igång och springer :) Men det ska bli skönt med en vilo dag nu imorgon. Hoppas du får en mysig helg! Kram Amanda

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika