tisdag 19 april 2011

Helt otroligt....

Måste bara göra ett inlägg till...vet ni vad...har snart haft 4100 besökare..hur är detta möjligt....
Är sååå glad! Hurra!
Har ju inte varit här på blogspot så länge...

Tack alla ni som läser min blogg....
Tack även till er som skickar kommentarer...så kul!

Tja lägger ut ett par foto...har ingenting med detta inlägg att göra..men kom på...att jag har ett hypermodernt linne.....
Sagt och gjort tog fram det och fotade det....

Vet ni vad det är....?! Jo..det är min mormors brudlinne eller vad jag skall säga....fanns även mamelucker till..men dom är tyvärr borta.
Min mormor och morfar gifte sig runt 1920..och på självaste julafton!!!

Sen lägger jag även upp min och barnens dopklänning som hänger i mitt sovrum...tavlan som hänger bredvid köpte jag i Småland för flera år sedan och den heter passande....." Vad skall hon heta "























 Jaha...det här var allt från mej..för tillfället...hihi

Tack ännu en gång!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Åh så fint! Vilka bilder du visar.... Grattis oxå till så många besökare! Ha det gott Gunilla

    SvaraRadera
  2. Halloj
    Va fin linne hi hi
    Ha en mysig kväll
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Hej, jätte fina bilder! Hoppas att du har det riktigt skönt i det fina vädert. Här på Sundshult röjs och eldas det. Jag älskar att vår elda! kram Annika

    SvaraRadera
  4. Grattis till så många besökare :)

    Kram Amanda

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika