torsdag 21 april 2011

Härliga dag......

Vilken fantastisk dag det varit idag......!!
Blev ett underbart väder...sol och varmt...runt +23c..helt otroligt.....

När jag frukosterat färdigt idag...så åkte jag och hämtade mina vinterdäck...sedan vidare och hämtade Josefine.
Så styrde vi färden till Vänersborg....och där väntade min hemlis...som jag bara såå...bestämde mej för igår...




Blev en 308..istället för 207 som jag hade innan..lite kul..för denna bil är lite extrautrustad...!!!

Så Glad Påsk och grattis Annika!!!...Hihi...Tackar för namnsdags grattisen!!!

Efter att vi hämtat bilen..åkte vi och tog en fika..satt ute..såå skönt.
Sen på hemvägen stannade vi på Blomster landet..och där handlade jag lite blommor..bl a en grej som vi skall ha med till lilla mamma i morgon.

När jag kom hem..satte jag mej med näsan i vädret på balkongen..oj..så många som jag såg flög förbi...men jag stannar hemma och vilar i år...hahaha....

Önskar er en fortsatt härlig skärtorsdag....ät drick och må gott!!! Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Dubbelgrattis !!! Både till pärlan o på namnsdagen.
    Vilket åk exutrustad och allt , alltid kul med ny bil :-)

    ha en riktigt Glad Påsk
    massor av kramar Bittan

    SvaraRadera
  2. Men.......du har ju inte sagt ett ord om detta! Va fin den är!!!! Va kul. kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej och grattis igen, både namnsdag och ny bil. vad kul. Jag skrev igår också men vet inte vad jag gjorde för fel. Strömstad var som vanligt välbesökt. Har aldrig sett så många HD, någonsin, Du ser en del på FB. Dom kom i samlad trupp så det var mäktigt.
    Ha en riktigt härlig påsk med nya bilen. Ses o hörs. kram Anki

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika