tisdag 26 april 2011

Frukostmys..............

Hej, alla mina vänner!

Vaknade tidigt idag...05.30.kunde inte somna om..så hämtade GP och läste den.
Hade tvättid 07..så ner i tvättstugan..upp fixade frukost..ner igen...och när jag sen kom upp...satt " frukostmyset " där i min soffa...härligt!
Fick försenat påskgodis...så gulligt! Tackar för det!

Ätit frukost i lugn och ro...och som vanligt..hihi..pratat och pratat...även hunnit med att titta på min nya bil!

Annars idag då...ganska hyfsat väder...soldis och ca 15c...ljuvligt!

Skall luncha med Linda sedan...jättemysigt...och sen skall jag ev träffa Josefine en sväng..innan hon börjar  jobba.

Nej nu skall jag ner i tvättstugan och hämta upp tvätten.

Önskar er alla en fortsatt underbar tisdag! Var rädda om er...ge någon ett extra leende idag...kostar inget extra!!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Hejsan
    Ville bara in o önska dej en toppendag innan man ska rusa iväg till jobbet .
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en bra dag! :)

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Låter som början på en kanondag.Önskar dej en fin dag rara du.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej Annika! Ger dej mitt extraleende idag då jag läser ditt inlägg! inte bara jag som vaknar tidigt då... sen ler jag hela tiden åt gubben o snickarn för då får jag det så fint.Dom ler mot mej för då får dom goa bullar,hihihi Kramis vännen ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika