söndag 17 april 2011

Fikat på stan....

Anki och jag träffades på stan...tänkte när hon skrev ett sms...att det är så skönt ute...hmm...var ju ingen sol direkt och blåste....
Men visst vi gick till Rådhuset och satt ute...hade en filt om mej....sen kom solen..men blåst...jag blir tokig!!!på denna blåst...hatar det!!!!

Efter fikat gick vi lite på stan och sedan en promenad..förbi Museet och Riverside...så härligt..luktade såå gott..tjära från en av båtarna....
Är såå vackert nu..med massor av blommor även en del häckar har börjat grönska....
Är en underbar årstid..nu.....

Sen när jag kom hem satte jag mej på balkongen...åt middag och läste ut boken " Varför gråter inte Emma ".
Fantastisk bok..om Emma Jangestig...som miste sina två små barn i Arboga.

Nu skall jag bara byta om...så skall Josefine och jag gå strandpromenaden...gäller att passa på..när solen skiner!!

Önskar er alla en fortsatt underbar söndagskväll!! Var rädda om er och varandra...glöm inte säga ngt rart till ngn du tycker om..innan du somnar ikv!!! Kram/Annika

6 kommentarer:

  1. Låter som en mysig dag ,fortsätt att mysa resten av kvällen :)
    Kanske ska läsa den boken jag med ,bra tips.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  2. Välkommen till oss och hitta vårt påskerbjudande!

    Glad påsk önskar vi på www.exklusivvardag.se

    SvaraRadera
  3. Hej !

    Har du läst den boken, kan tänka mig att den ger ett starkt intryck. Såg en dokumentär med henne och man blir så berörd av denna starka osjälviska kvinna som gått igenom det ABSOLUT värsta man kan tänka sig. är just för tillfälligt helt off på bokläsande men längtar efter nån sån där som man bara inte kan läggea ifrån sig.

    kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Jag gillar inte heller blåsten.
    Den boken har jag tänkt köpa. Läsvärd alltså?


    Ha det gott!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh! så mysigt de lät!

    önskar dig en bra vecka!
    kram
    wivi

    SvaraRadera
  6. tackar för boktipset! Önskar en Glad påsk! Kram susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika