måndag 25 april 2011

Ett år sedan.....




Idag är det  ett år sedan min älskade pappa blev sjuk.........tiden har på något konstigts sätt ändå..gått fort, och tur är väl det!

Skriver igen citatet " Carpe Diem " försök kära vänner att leva efter det!


Börjar annars dagen med att säga ett stort GRATTIS till Anki L...hoppas du får en underbar födelsedag!!!


Annars..vaknade tidigt..är en fantastisk dag..sol...varmt..och vidstilla....
Redan varit ute på en löptur...lilla mamma och jag har också hunnit med frukosten!

Skall hoppa in i duschen nu..och sedan skall lilla mamma och jag åka till Snäckan igen! Kan just idag..behöva detta...skingra tankarna lite.

Sen ikväll skall jag hem till Josefine...skall bli sååå mysigt!!! Jenny kommer också..och ev Yohanna.

Önskar era alla en underbar dag!! Kramas lite extra och säg ngt gulligt till den du tycker om!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Åh förstår att du tänker så om din pappa...Så tråkiga saker det händer i livet så visst ska man säga ofta till folk man tycker om så dom vet det...tänker på dej Kram gunilla ♥

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert inlägg.
    Tack för din rara påskhälsning hos mig. Hoppas du har haft en fin påskhelg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej
    Ja du vet ju redan att jag känner o förstår dej gumman :)
    Hoppas dagen gick bra ändå
    Många kramar Anette

    SvaraRadera
  4. Ja livet är så outförsägbart.. man måste stanna upp och ta vara på tiden. Styrke kramizar till dig från Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika