söndag 27 mars 2011

Söndagsmorgon......

Godmorgon alla därute!

Då var det sommartid.....
Sovit dåligt..känns knappt som om jag fått ngn sömn alls. Men ändå pigg..hur går det ihop?
Ätit frukost som vanligt...var? Jo i soffan och tittar på nyhetsmorgon.

Mulet idag...runt+-0..blåser massor...

Idag skall jag bara vara....inte göra ngt spec...jo såklart ..bästaste Anki kommer hit sen på kaffe och semla. Blir nog sista semlan jag äter för i år!
Men annars ingenting....fick ju gjort massor igår.....har bara två saker kvar på måste göra listan....
putsa fönstren och tvätta bilen.....

Måste ännu en gång visa min Mårbacka pelargon...är såå stolt!!!


Önskar er alla en fortsatt underbar söndag och var rädda om er/varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika