tisdag 22 februari 2011

Hej..på..er...!

Sol..just nu -10c, ätit frulost i sängen, läst GP och nu " Efter 10 ", på 4:an. Alltså hittills alltså en helt vanlig tisdag!

Idag skall jag luncha med Marianne och sedan i eftermiddag skall jag klippa mej och bleka slingor. Skall bli så skönt! Tänk när man vänjer sig vid dessa blonda slingor, då är det inte kul..när dom flesta är borta! Men idag blir det ändring!

Kanske skulle passa på att lägga upp lite bilder..på saker i mitt hem..som betyder mycket för mej...


 Den här soppterrinen, kommer från min mormor..

 Ostindia..är blande det vackraste jag vet...

 Fickuret har tillhört min farfar..

 En del av sakerna kommer från olika glasbruk i Småland...


 Vasen kommer även den..från min mormor...

 Denna fantastiska the-kanna fick jag av Älskade Josefine, när hon varit i Paris...

 När jag var liten hade min farmor, alltid sina pengar i en sådan här burk....

 Mjölkkrukan hämtade min pappa, just mjölk i, när han var liten grabb.

 Måste ju ha med mina miniatyrer också....

Ja detta var några bilder från mitt hem.

Önskar er alla en fortsatt fantastisk dag! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika