onsdag 2 februari 2011

Godmorgon på er!
Härligt, idag ser det ut som om solen skulle kunna visa sig lite. El kanske inte.....blåser även en del.

Sover ju som bekant sådär, så när jag vaknade en av gångerna inatt så låg jag och funderade på vad det kan bero på? Kan säga att jag inte blev så mycket klokare. Jag sover en stund, vaknar..vänder kudden för att få den svalare, så håller jag på så, stora delar av natten. Så effektiv sömn är väl ungf 2-3 tim per natt, och har varit så, så länge jag kan minnas. Tänk att man sen orkar och fungerar en hel dag. Ja ja, nog om det!

Var med Josefine på akuten igår, det togs lite prover osv, ingen halsfluss och det var ju bra! Hon skall hålla upp en vecka med B12 tabl och sen ta en igen, för att se om det är den som kan orsaka klådan. Jag får ju nässelutslag av just tabl, så därför får jag det i sprutform.

I eftermiddag skall jag träffa lilla faster. Var ett tag sedan. Hon skall till tandl, så hon ville att vi skulle ses efter det. Är alltid trevligt att träffas en stund.
Önskar er alla en underbar dag och var rädda om er (hörde precis på tv:n att det räder blixthalka ute)
Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Tack för din värmande goa grattis hälsning igår.
    Låter otroligt jobbigt att sova så lite. Jag har haft sådana perioder i livet, men till sist håller man inte ihop.
    Ha en fin kväll!
    Kram Pia

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika