fredag 25 februari 2011

Godmorgon el god förmiddag..

Kanske jag skall säga..!
Sitter fortfarande i pyjamas...riktigt mysigt! Tittar på " Efter 10 ".
Som jag frös igår kväll när jag skulle sova! Drog täcket över huvudet, såg nog ut som om jag låg i en sovsäck med kapuschong...:)

Så vad händer idag..? Ännu  ett oskrivet blad!
Skall ev träffa Josefine senare på en fika. Annars inget spec.

Sitter och funderar på om jag skulle ta mej i kragen och gå och baka en morotsrulltårta!
Har även köpt jäst...hade en tanke på att baka både bröd och bullar..men blir kanske som det brukar...ingenting med det...utan..efter ett tag ser jag jästen där i kylskåpet och kommer på...ja just det skulle ju bakat....men då har den gått ut för länge sedan....

Nej..nu skall jag gå och baka rulltårtan.....
Ha en fantastisk dag och var rädda om er! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika