söndag 23 januari 2011

Gokväll!

Lilla mamma och jag, började söndagsmorgen i lugn och ro, med frukosten vid tv:n och Nyhetsmorgon.
Sen kom Gund och Carina på förmiddags fika. Hade gjort semlor. 


                                          
Carina hjälpte med att få ordning på min blogg! Tackar såå mycket för det!

Till middag idag, gjorde jag Grekisk sallad och dressing.och till det tog vi ett glas rött. Gott!



 Nu på eftermiddagen var lilla mamma och jag en sväng till Torp. Köpte en tunika och en scarf.


 Tunikan kommer från Vero Moda och scarfen från Kapp Ahl.


                                                                                                     

Nu skall vi tillbringa resten av kvällen framför tv:n bl  a med " Solsidan "

Önskar er alla en skön kväll! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika